Згодом законодавство було вдосконалене: норми безперервної роботи були скорочені до 12 годин, та й для відпочину було встановлено необхідний мінімум в 10 годин.

Крім цих правил, закон HSL передбачає ще низку цікавих положень. Робота локомотивної бригади обмежується 6 послідовними робочими днями. Робочий день – це календарний день, а не 24 години. Єдиним винятком є завершення 6-го робочого дня поспіль далеко від домашнього терміналу. У цьому випадку локомотивна бригада може працювати на 7-й день, щоб повернутися додому. Після 6 послідовних робочих днів працівник повинен мати 48 годин відпочинку у пункті основного депо. Після роботи протягом 7 послідовних робочих днів бригада повинна мати 72 години відпочинку. Максимальний виробіток становить 276 годин на календарний місяць.

На своєму професійному сленгу американські залізничники закон HSL називають "собачим законом" (Dog Law). Звідки виникла така назва? Вся справа в локомотивах. Якщо подивитись на передню частину локомотива EMD SD60 або GE C40-8W, які доволі часто використовуються на залізницях США, то за зовнішнім виглядом вони нагадують свиню (hog) або собаку (dog). Саме ці дві назви локомотивів і закріпились у сленгу американських залізничників.

csx_x3

Крім HSL, існує Інструкція зі зміни поїзних бригад (The Crew Change Guide, CCG), яка визначає пункти зміни бригад. З метою безпеки документ відсутній у відкритому доступі, а про місця зміни екіпажів знають лише самі залізничники. Нову бригаду, яка має замінити ту, що працює, залізничники охрестили "ловцями собак" (dog catchers), тобто ловцями локомотивів. Більшість поїзних бригад змінюють своїх колег у домашньому терміналі своєї залізничної компанії. Але інколи змінній бригаді доводиться в буквальному сенсі слова ловити свій локомотив у полі або посеред лісу, як це показано на цьому відео.

Оригінал тексту було опубліковано на особистій сторінці автора. Текст публікується з дозволу автору з його незначними правками.