Аналітика

Порти під кібератаками: Зростаюча загроза для морської галузі

У минулому році почастішали повідомлення про кібератаки, яких зазнавали портові оператори по всьому світу. Частина з них, як припускають експерти, може бути ланкою гібридного геополітичного протистояння.

Кадрова криза: Як війна та мобілізація посилюють нестачу працівників громадського транспорту

Громадського транспорту в містах України стає все менше. Одна з причин цього - брак водіїв у зв'язку з мобілізацією персоналу перевізників. Як місцеве самоврядування виходить із цієї ситуації? Що треба, аби вирішити питання системно?

Контейнеризація вантажопотоків: Яким був 2023 рік для ринку та як основні гравці оцінюють перспективи росту

В минулому році ринок контейнерних вантажів в Україні зростав як в обсягах перевезень, так і у інвестиційній привабливості. Відкриття морських коридорів та інтеграція з ТЕN-T – основні стимули для продовження позитивної динаміки.

Битва Давида проти Голіафа: Як західні ЗМІ реагують на українське протистояння росії у Чорному морі

Західна преса відзначає успіхи ЗСУ у асиметричній протидії Чорноморському флоту рф, зауважуючи, що здолання російської переваги потребуватиме ще значних зусиль. Проте вже очевидною є можливість України забезпечити судноплавство до власних портів.

Обхідні маневри: Як криза у Червоному морі та проблеми Панамського каналу впливають на морську торгівлю

Панамський канал знизив пропускну здатність через наслідки посухи, а у Суецькому знижується трафік через нестабільну ситуацію в Червоному морі і Аденській затоці. Судноплавні компанії змінюють логістику, що врешті може вплинути на економіку цілих регіонів.

Складне рівняння мобілізації: Як захистити країну та не позбавити транспортну галузь кадрів

Мобілізаційні процеси стають все більш відчутними для підприємств транспортної галузі. І якщо держкомпанії відносно захищені інструментом бронювання, то для портовиків кадрова ситуація стає все більш критичною.

Інвестиції в порти 2024: Формат визначає зміст

Навіть під час війни українські портові активи зберігають привабливість, як об’єкти для інвестицій. Досвід 2023 року переконує, що визначальним фактором ефективності є вдалий вибір формату інвестування.

Вагонний фальстарт: Чому примусове оновлення парку матиме негативний ефект

Для запуску програми потрібне відновлення повного циклу вагонобудування в Україні і покращення фінансової ситуації.

Український морський коридор – ключовий прорив 2023 року

Яких зусиль вартував запуск тимчасового експортного маршруту, чому це важливо, і, що необхідно для розширення українських спроможностей на морі.

"Оператор припортових станцій": Для чого створили нову філію "Укрзалізниці"

Чим керувалися в АТ УЗ, виділяючи нову одиницю у своїй структурі? Та чи вірить в успіх цієї новації бізнес?

Сім питань про АМПУ: Чим займалося держпідприємство в 2023 році та які плани на 2024-й

Які виклики стали основними для Адміністрації морських портів в цьому році, чого вдалося досягти, та які плани лишилися нереалізованими.

Китай заходить з моря: Чому в ЄС стурбовані портовими інвестиціями Піднебесної

Європейці замислилися над неоднозначністю китайських капіталовкладень в портову інфраструктуру Старого Світу. Які ризики вбачають політики і експерти?

Головний економічний драйвер 2024 – зростання вантажної бази

Разом з Європейською Бізнес Асоціацією ЦТС виділив Топ-5 пріоритетів роботи бізнесу і транспортних монополістів.

Нецікава блокада: Погляд на протест польських перевізників з того боку кордону

"Шокуючі фото" та "гігантські корки". Що польська преса пише про блокування українського кордону тамтешніми перевізниками?

Транспортний "посол": Навіщо США відправили нового радника до України

США призначили свого транспортного радника до України. Хто ним став? І за що відповідатиме новий посадовець?

Від політики до реальної роботи: Як збільшити пропускну спроможність залізничних переходів між Україною та Польщею

Які кроки можуть позитивно вплинути на вантажообіг залізницею між Україною і ЄС.

Малими кроками: Як євроколія перетворила литовський Каунас на залізничний хаб

Будівництво євроколії обговорюється в Україні майже два десятиліття. Однак прогресу в цьому питанні нема. В той же час, Литві вдалось реалізувати подібний проєкт за два роки. Які його результати? Чим він цікавий для України?

Залізниці, порти та інвестиції: Що заважає зростанню вантажообігу через польсько-український кордон

Попри потребу збільшувати обсяги перевезень, цьому досі заважає погана комунікація між сторонами. І все ж по обидва боки кордону будують нові термінали і роблять ставку на інтермодальні перевезення.

Зрізати фонд гарантування морських ризиків. Чому це погана ідея?

Розмір фонду страхування цивільних морських суден зменшили в 10 разів. Чи вистачить 2 млрд грн для покриття ризиків судновласників і чому це погано для економіки країни, що воює?

Гра в монополію: Як "Укрзалізниця" обмежила доступ приватних вагонів до євровізків

Бізнес вкотре звинувачує УЗ в зловживанні монопольним становищем і неринкових методах конкурентної боротьби.

Наверх