Згідно зі статистичними даними, отриманими Міжнародним союзом залізниць (Union Internationale des Chemins de fer) від залізничних компаній, що входять до цієї організації, у 2024 році продовжувалося зростання пасажирообігу в усіх регіонах. Сумарне 7% зростання цього показника щодо 2023 року дозволило вперше вийти на рівень допандемійного 2019 року, пише ЦТС.
Азіатський регіон продовжує домінувати в секторі пасажирських перевезень, залізниці Індії (IR) та Китаю (CR) сумарно виконали понад 2,6 трлн пасажиро-км у 2024 році. CR перевершили допандемійний рівень вже в 2023 році, IR ще не вийшли на нього, але демонструють стабільне зростання.
У Європі з 2020 року спостерігається стійке відновлення пасажирообороту завдяки великим національним операторам залізниць Франції (SNCF), Німеччини (DB), Італії (FS) та Іспанії (Renfe). Помітне зростання показане також національними операторами залізниць Польщі (PKP), Угорщини (MÁV) та Туреччини (TCDD).
В Африці пасажирообіг, що виконується на залізницях, залишається невисоким, але очевидним є скромне зростання, особливо показане оператором Société d'exploitation du Transgabonais (SETRAG, Габон) та Національним товариством залізниць Марокко (ONCF).
На Американському континенті пасажирообіг зростає з повільним темпом, хоча національному пасажирському оператору США компанії Amtrak вже вдалося перевищити рівень 2019 року.
У вантажних перевезеннях глобальна стагнація є результатом протилежних тенденцій: від зменшення вантажообігу багатьох операторів, особливо в Європі, де в 27 країнах ЄС відзначено 8% падіння, до 6% зростання вантажообігу на залізницях Індії.
Азіатський регіон зберігає лідерство завдяки зростанню вантажообігу на залізницях Китаю, Індії та Казахстану. Для Європи характерно продовження тенденції занепаду, особливо помітного у 2023 та 2024 роках для операторів PKP, SNCF, DB та LTG (Литва). Разом з тим, деяким компаніям, наприклад FS, вдалося переламати цю тенденцію.
У Африці обсяги вантажообігу поступово зростають, особливо завдяки ONCF. У США, за даними Асоціації американських залізниць (AAR), показники вантажообігу стабілізувалися після спаду 2020 року.


