Французьке класифікаційне товариство Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) завершило процедуру огляду та присвоєння свого класу судну Neoliner Origin - вантажному Ro-Ro судну із системою жорстких вітрил, проект якого було розроблено французькою судноплавною компанією Neoline.

Про це повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію товариства.

Судно збудовано на турецькому суднобудівному заводі RMK Marine і стало першим комерційним вітрильним Ro-Ro такого розміру та вантажопідйомності.

Технічні характеристики: довжина габаритна - 136 м, ширина - 24,2 м.

Судно оснащене двома мачтами Solidsail, що складаються, висотою по 76 м і жорсткими вітрилами загальною площею близько 3 тис. кв. м.

Вітрила були спроектовані компанією Chantiers de l’Atlantique. На вантажній палубі площею 1,2 тис. погонних метрів (відповідає місткості майже 265 TEU) можна перевозити вантажі загальною вагою до 5,3 тис. тонн. Окрім вантажів на борту, у шести двомісних каютах можна перевозити 12 пасажирів.

Для присвоєння класу товариства інженери Bureau Veritas контролювали процес створення судна від стадії проектування до заводських та ходових випробувань.

Після доопрацювання судно Neoliner Origin було передано замовнику 26 вересня і за три дні залишило турецьку верф.

Судно дісталося гирла річки Луара (Сен-Назер, Франція), де пройде церемонія офіційного введення в експлуатацію перед виходом судна в перший рейс через Атлантику в середині поточного місяця.

Маршрут включає захід у порти Монтруа-де-Бретань (Франція), Сен-П'єр-і-Мікелон та Балтімор (США).