Міжнародна організація цивільної авіації (ICAO) відхилила пропозицію щодо підвищення допустимого віку для пілотів міжнародних авіаліній до 67 років.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію ICAO.

Це питання обговорювалося на нещодавній 42-й сесії Генеральної асамблеї ICAO у присутності представників 192 країн-учасниць.

Організація ухвалила рішення "продовжувати заснований на об'єктивних даних розгляд обмежень віку для роботи пілотом, підтверджуючи, що у своєму рішенні про підвищення ліміту до 67 років керуватиметься суворо аналізом всебічних даних та міркуваннями безпеки", йдеться у заяві ICAO.

Це твердження було зустрінуто схваленням з боку найбільшої профспілки льотного складу США - ALPA, яка представляє права понад 80 тис. пілотів 49 американських та канадських авіакомпаній.

Напередодні асамблеї Міжнародна асоціація повітряного транспорту IATA опублікувала відкритий лист із підтримкою підвищення обмеження з нинішніх 65 до 67 років "за збереження існуючих правил безпеки про наявність в екіпажі як мінімум одного пілота молодше 65 років і запровадження посиленого та більш стандартизованого медичного нагляду".

У IATA пояснили, що така позиція дозволяє "збільшити термін кар'єри пілота, зберігаючи рівень безпеки польотів".

Асоціація звернулася до учасників ICAO із пропозицією схвалити підвищення обмеження до 67 років із збереженням колишніх правил щодо складу екіпажу та проведення регулярних медичних оглядів кожні шість місяців.

Також IATA просить ICAO розробити систему оцінки медичних ризиків та стандартизованого медичного спостереження із застосуванням загальної бази, що ґрунтується на принципах поваги до особистих даних, для послідовного моніторингу ризиків, пов'язаних з віком, по всіх регіонах.

Підсумком має стати єдине керівництво про контрольоване впровадження нових стандартів.