У Дарницькому трамвайному депо завершили капітальний ремонт 4-го трамвая. Йдеться про модернізований трамвай типу Татра Т3, який вже пройшов випробування на лінії без пасажирів, повідомляють у КП "Київпастранс".

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію КМДА.

За словами виконувачки обов’язків генерального директора КП "Київпастранс" Тетяни Тараско, під час капітального ремонту особливу увагу приділили підвищенню комфорту та безпеки пасажирів і водія.

Вагон обладнали системою опалення, інформування пасажирів і відеонагляду. Також після завершення капремонту встановили систему кондиціювання.

Крім того, в трамваї змонтували стелю та енергоощадне освітлення; повністю оновили електричне обладнання; виконали малярні роботи; замінили двері та пасажирські сидіння; встановили вікна з тонуванням; нанесли жовті попереджувальні смуги на сходах.

Капітальний ремонт розпочали у серпні цього року. У середньому тривалість такого ремонту становить 3-4 місяці - залежно від технічного стану рухомого складу та наявності необхідних запчастин.

В умовах воєнного стану роботи можуть тривати довше, втім фахівці КП "Київпастранс" працюють у посиленому режимі, щоб якнайшвидше завершити ремонт і повернути трамвай на лінію.

Як зазначають у комунальному підприємстві, паралельно капітальні ремонти тривають у Подільському трамвайному депо та трамвайному депо ім. Шевченка. У Подільському депо вже відновлюють 2-й вагон типу Т3.

Капітальний ремонт трамваїв дає змогу продовжити їх експлуатацію ще на 10 років, підвищити комфорт і безпеку пасажирів.

imgbig с

imgb

imgbig счя

imgbig