Впродовж минулого сезону українські експортери яблук до Азії не отримали нових системних логістичних рішень, проте вже налагоджені шляхи перевезень наразі залишаються робочими.

Як передає ЦТС з посиланням на Agro Times, про це журналу "Садівництво по-українськи" розповів Володимир Гуржій, керівник компанії USPA Fruit.

Він, зокрема, зауважив, що, як і для багатьох інших товарів, для морських перевезень яблук до Азії використовуються два основні маршрути - через Суецький канал і в обхід Африки.

"Деякі лінії товарних перевозок ходять навколо Африки, інші - через Суецький канал, Причому, якщо у порт Джедда (Саудівська Аравія) контейнери йдуть нормально, то в інші арабські країни (ОАЕ, Оман, Кувейт, Катар, Бахрейн) - складніше", - пояснив Гуржій.

Як приклад він навів Maersk, яка продовжує ходити навколо Африки, що значно збільшує шлях української продукціїу дорозі. "Якщо на початку сезону це нормально, то в другій його половині потрібно дивитися на технічну якість яблука перш, ніж його відправляти на такі довгі відстані", - зауважив експортер, додавши, що в процесі поточного сезону в північній півкулі і збирання європейського урожаю певні маршрути будуть змінюватися.

Він також повідомив, що USPA Fruit стала першою українською компанією, яка відправила у минулому сезоні контейнер з яблуками з Чорноморська до Індії.

Однак, цей шлях ще не є до кінця робочим, зауважив експерт, адже лише єдине судно курсує з Чорноморська в турецький порт. А далі по деяким напрямкам це відбувається досить рідко та й залишається багато ризиків, пов’язаних з війною.

Читайте також: Шлях банана: що відбувається з екзотичним вантажем по дорозі з порту