Японська біофармацевтична компанія Takeda звернулася до французької компанії VELA Transport, що базується у Бордо, з ціллю транспортування своєї продукції між Європою та США, використовуючи перший у своєму роді вітрильний вантажний тримаран VELA.

Як пише ЦТС з посиалнням на Splash, французи спроектували та експлуатуватимуть флот алюмінієвих вітрильних вантажних суден нового покоління, які в морі на 100% працюють на вітрі. Спеціально побудовані для перевезення фармацевтичної продукції, вітрильники VELA пропонуватимуть наднизькоемісійні морські вантажні перевезення. Перший рейс заплановано на кінець 2026 року, судно зможе перевозити 600 піддонів з ліками.

VELA має намір досягти термінів доставки менше 15 днів для своїх трансатлантичних переходів, використовуючи технології морських перегонів, прямі маршрути та ефективніші портові операції у другорядних портах. Масштабуючи свій бізнес шляхом будівництва флоту з п'яти тримаранів до 2028 року, VELA планує перевозити до 48 000 тонн вантажів на рік. Тримаран має довжину 65 м і ширину 25 м, із середньою швидкістю 14 вузлів.

Завдяки своїй конструкційній стійкості, очікується, що тримаран стане єдиним у світі вантажним вітрильним судном, яке не використовує водяні баласти.

Рік тому ЦТС писав, що для будівництва першого вантажного тримарана L'avion des Mers VELA залучила не менше 43 млн доларів.