Škoda Group підписала з оператором Arriva угоду на постачання 22 електропоїздів із низьким рівнем підлоги, які експлуатуватимуться зі швидкістю до 200 км/год на маршрутах Прага-Пльзень-Хеб (Ex6) та Прага-Пльзень-Клатові (R16) на заході Чехії. Відповідний контракт вартістю 750 млн євро на виконання перевезень протягом 15 років оператор Arriva уклав із чеським мінтрансом наприкінці червня 2025 року, пише ЦТС.

Двосистемні поїзди, розраховані на живлення від контактної мережі постійного (3 кВ) і змінного (25 кВ, 50 Гц) струму, будуть побудовані на основі нової технологічної платформи Škoda 26Ev, що допускає модифікацію для роботи на лініях, наприклад, у Німеччині, електрифікованих на змінній тоці 1,7.

Вона передбачає формування поїздів різної складності - від трьох до семи вагонів з кількістю місць для сидіння від 200 до 600. Вагонні візки розраховані на швидкість руху до 230 км/год.

Поїзди відповідають стандартам щодо комфорту пасажирів та вимогам стійкості до перепадів тиску та пожежної безпеки, що дозволяє використовувати їх на високошвидкісних лініях з тунелями завдовжки до 5 км.

Угода з Arriva включає постачання 16 тривагонних поїздів довжиною 82,25 м та потужністю 2,8 МВт з 224 місцями для сидіння в кожному. Інші поїзди з 315 місцями для сидіння в кожному будуть чотиривагонними, їхня довжина - 109,5 м, потужність 4,2 МВт.

У тривагонних поїздах встановлять вендінгові апарати та виділять зони для перевезення велосипедів. Вони курсуватимуть міжрегіональним маршрутом R16 і як додаткові поїзди - на маршруті Ex6, який відноситься до сполучень далекого прямування.

У чотиривагонних поїздах один із салонів виділять під місця першого класу. Пасажирам запропонують також послуги бістро зі своєю кухнею. Поїзди такої складності призначені для маршруту Ex6.

Рухомий склад обладнають цифровими системами Škoda Group, які забезпечать у тому числі його дистанційний моніторинг та діагностику, автоведення з підтримкою режиму економії енергії. Подібні системи автоведення поїздів, поставлених компанією до країн Балтії, дозволяють заощаджувати в середньому 15% енергії на тягу.