За оцінками Clarksons, за умови збереження структури суднозаходів у порти США такою самою, як 2024 року, запропоновані урядом і законодавцями країни додаткові портові збори (які мають стимулювати попит на послуги національної суднобудівної індустрії) - коштуватимуть судноплавній індустрії 2028 року приблизно 18 млрд доларів, пише ЦТС.

"Якщо умовно прийняти вартість будівництва контейнерного флоту на азіатських верфях сьогодні за 15 тис. доларів за TEU, то на 18 млрд доларів можна побудувати флот місткістю від 300 до 600 тис. TEU, тобто 30-60 10-тисячників (типовий розмір суден на маршрутах з Азії) або 60-120 5-тисячників (середній розмір судна на маршрутах, що зв'язують Північну Америку з Європою)", - зазначили в Clarksons.

Обсяг контейнерного імпорту в США 2024 року перевищив 28 млн TEU. Якщо умовно прийняти тривалість кругового рейсу за 2 місяці, ми отримаємо, що для доставки цієї кількості контейнерів у США необхідний флот місткістю 4,6 млн TEU - це 4,6 тисяч 10-тисячників або 9 тисяч 5-тисячників.