Новий пакет мит на імпортні товари, які оголосив президент США Дональд Трамп стосовно постачальників з шести десятків країн, включно з 104% мит для Китаю, негативно відбивається на замовленнях морських перевезень контейнерів з та до Сполучених Штатів.

Як пише ЦТС, про це повідомляє Splash. Профільне видання зазначає, що нові мита запроваджуються на додаток до раніше оголошених мит у розмірі від 10% для усіх країн.

Додаткові мита для Китаю почали діяти після того, як Пекін відмовився вкластися в термін, встановлений Трампом, щоб скасувати свої власні збори у відповідь на дії США. 

Дані платформи TradeView Global Trade Intelligence Platform від Vizion показують, що кількість замовлень контейнерів у США впала на 67% за останні сім днів порівняно з попереднім тижнем. Вони також вказують на те, що експортні замовлення впали на 40%.

"Якщо ці цифри майже відповідають дійсності, це надзвичайно серйозне порушення торговельних потоків, яке ми бачимо", - прокоментував Ларс Йенсен, генеральний директор консультаційної компанії з контейнерних перевезень Vespucci Maritime.

Контейнерні перевізники реагують на невизначене торгове середовище, припиняючи деякі рейси. Приміром, сервіс Premier Alliance PN4 Pacific, який мав стартувати в травні, призупинений до подальшого повідомлення. Очікується, що інші перевізники та альянси зроблять подібне найближчими днями, віддзеркалюючи те, як контейнерні перевезення діяли в перші дні епідемії COVID п’ять років тому.

Раніше аналітики контейнерних перевезень компанії Linerlytica зазначали, що загальні імпортні тарифи США, оголошені тиждень тому, вже призвели до значного скасування бронювань вантажів в Азії, перешкоджаючи зусиллям перевізників підвищити транстихоокеанські фрахтові ставки.

"Все більше стає очевидним, що американські імпортери займають вичікувальну позицію. У міру того, як їхній ланцюжок постачання та запаси дозволяють їм зупиняти та відкладати поставки. Це те, що відбувається зараз", - коментує вже згаданий Ларс Йенсен з Vespucci Maritime.

Аналітики вважають, що далі можливе зростання кількості порожніх рейсів контейнеровозів до США, а також відправка частини суден в простій.