Rail Balticа Estonia (RBE) визнала успішними у найбільшому тендері в історії Естонії два міжнародні консорціуми, які після підписання договорів побудують два великі відрізки Rail Balticа. Чотири консорціуми, які пройшли у фінальний етап тендеру, представили свої остаточні пропозиції наприкінці лютого, і тепер з них було обрано два, які займуться будівництвом естонського району високошвидкісної залізниці.
Про це пише ЦТС з посиланням на ERR.
Перший договір про будівництво основної траси, що включає будівництво надземної інфраструктури залізниці на ділянці Юлемісті-Пярну та будівництво основи залізниці на ділянці Тоотсі-Пярну, орієнтовна вартість якого становить 394 млн євро, виграв консорціум, що складається з GRK Eesti AS, GRK land Oy, Sweco Sverige AB, TSO SAS.
Другий договір про будівництво основної траси, що охоплює проектування та будівництво ділянки Пярну - Ікла у повному обсязі та орієнтовна вартість якого становить 332 млн євро, виграв консорціум, до якого входять французька Bouygues Travaux Public, Budimex S.A.
Коли договори будуть підписані, Rail Baltic Estonia перейде до наступного етапу розвитку, і терміни завершення основного маршруту Rail Baltic в Естонії стануть більш точними.
Тепер, коли переможців тендеру обрано, розпочнеться процес перевірки їхньої відповідності вимогам Закону про державні закупівлі, який включає контроль виконання цих вимог, оцінку попередньої діяльності компаній та аналіз фінансового стану.
Якщо перевірка пройде успішно, розпочнеться підготовка до укладання альянс-контрактів, після чого розпочнеться детальне проектування та планування робіт, включаючи складання графіків будівництва, закупівлю необхідних матеріалів та уточнення технічних рішень, щоб забезпечити успішну реалізацію проекту.
Після завершення підготовчих робіт та затвердження всіх планів учасниками проекту розпочнеться активна фаза будівництва.
Відповідно до Закону про державні закупівлі у всіх зацікавлених сторін є 10 днів на оскарження рішень, після чого слідує 14-денний період очікування. Мета полягає в тому, щоб запустити залізничне сполучення між Таллінном та Варшавою у 2030 році.