Контейнерообіг терміналів порту Гамбург у 2024 році зріс на 0,9% порівняно з 2023 роком, склавши 7,8 млн TEU. Загальний вантажообіг порту Гамбург склав 111,8 млн тонн (-2,1%), йдеться в річному звіті керуючої компанії Hafen Hamburg Marketing (HHM), пише ЦТС.
За звітний період у порту Гамбург було оброблено 78,7 млн тонн генеральних вантажів, більша частина з яких (77,5 млн тонн) - у контейнерах. Обсяг неконтейнеризованих генеральних вантажів збільшився на 8,7%, склавши 1,3 млн тонн.
Обробка завантажених контейнерів, обсяг яких становив приблизно 87% загального контейнерообігу, збільшилася на 1,2% - до 6,8 млн TEU.
Відзначається відновлення вантажопотоків із Китаєм. За 2024 рік перевалка контейнерів, що доставляють між Гамбургом і Китаєм, зросла на 0,7% - до 2,2 млн TEU. На другому місці опинилися США з результатом 685 тис. TEU (+5%). Також позитивну динаміку відзначено в торгівлі з Індією: обсяг вантажопотоку з цією країною зріс на 2,1%, склавши 195 тис. TEU. Далі йдуть контейнерні вантажі з найбільшого перевалочного хаба на Індійському субконтиненті Шрі-Ланки. Їхні обсяги зросли на 12,4% - до 140 тис. TEU.
Загальна кількість суднозаходів до порту Гамбург зросла незначно (+0,3%). На глобальні ланцюжки поставок продовжує впливати ситуація у Червоному морі.
На рейси по обхідному маршруту навколо Південної Африки йде більш тривалий час. В результаті в Гамбург заходило менше суден типорозміру Megamax, які використовуються при доставці вантажів через цей регіон. У той же час обсяги вантажів, що доставляються за один захід таких суден, зросли на 20% і склали в середньому понад 10 тис. TEU.
Скорочення використання викопного палива позначилося на річних показниках у сегменті навантажувальних та наливних вантажів. Через порт Гамбург імпортовано 3,8 млн тонн вугілля, що на 2,1% менше у порівнянні з 2023 роком. Перевалка нафтопродуктів за минулий рік склала 5,7 млн тонн (-21,7%).
Загальна перевалка наливних та навалочних вантажів знизилася за минулий рік на 8,6% - до 33,1 млн тонн.
За звітний період частка залізничного транспорту в інтермодальних перевезеннях зросла до 55,6%, що на 2,1 процентного пункту вище, ніж у 2023 році. У контейнерних перевезеннях частка цього виду транспорту становила 50,2%. Цей результат був зумовлений високим завантаженням контейнерних складів.