У січні 2025 року було розміщено 12 замовлень на будівництво нових суден на альтернативному паливі. Усі замовлені судна працюватимуть на зрідженому природному газі (ЗПГ).
Як пише ЦТС, про це з посиланням на дані цифрової платформи DNV Alternative Fuels Insight повідомляє BunkerSpot.
Усі розміщені у звітний місяць замовлення відносяться до сегменту контейнеровозів.
"У книзі замовлень, як і раніше, домінує ЗПГ, що вказує на продовження тенденцій другого півріччя 2024 року. Крім того, перевага контейнеровозів у портфелі замовлень вказує на те, що вимоги з боку вантажовласників і вантажоодержувачів до більш екологічної логістики, як і раніше, дуже впливають на впровадження суден на альтернативному паливі", - вважає директор із глобальної декарбонізації в DNV Maritime Джейсон Стефанатос.
За його словами, порівняно з минулим рекордним роком щодо нових замовлень у січні 2025 року їхня кількість знизилася.
За даними платформи AFI, наразі налічується понад 2 тис. суден на альтернативних видах палива (не рахуючи танкерів-газовозів), які вже перебувають в експлуатації або замовлені.