Rail Cargo Hungaria представила залізничне логістичне рішення для транспортування сталевого дроту з України до металургійного заводу в Озді (Угорщина), пропонуючи альтернативу методам автомобільного транспортування.
Сталевий дріт, який використовується як сировина, імпортується з України в Угорщину залізницею широкої колії до Феньєслітке, повідомляє ЦТС із посиланням на RAIL MARKET. До тепер сировину з цієї точки перевозили вантажівками до Озда. Йдеться про 180-кілометровий маршрут, який пролягє через кілька муніципалітетів і викликає занепокоєння, бо створює додатковий шум і забруднення, а також завдає шкоди трасі.
Щоб вирішити ці проблеми, RCH розробив спеціальну техніку завантаження для перенесення та кріплення сталевого дроту на вагони європейської колії. Цей метод забезпечує ефективне та безпечне поводження з матеріалами, дозволяючи продовжити подорож залізницею.
Кожна партія 250-300 тонн сталевого дроту, що доставляється залізницею, - це майже 20 поїздок вантажівкою.
Чи зможуть цю послугу надавати надалі - залежить від державних субсидій, які сприяють підтримці попиту на одновагонні залізничні перевезення серед промислових клієнтів Угорщини. За наявними даними, у 2024 році обсяг вантажів, перевезених цим способом, зріс майже на 16% порівняно з попереднім роком. Це зростання також сприяло скороченню викидів вуглекислого газу приблизно на 65 000 тонн протягом перших десяти місяців року.
Поточна програма субсидій, створена на п’ятирічний період, закінчується наприкінці 2025 року. Обговорення щодо продовження підтримки на наступний цикл тривають, оскільки збереження послуги вважається важливим для задоволення логістичних потреб різних галузей промисловості в Угорщині.