До кінця 2026 року оператори інфраструктури традиційних та високошвидкісних залізниць Іспанії (Adif та Adif AV) інвестують 24,1 млрд євро в рамках програми розвитку на 2022-2026 роки. Більше половини цих коштів (12,108 млрд євро) призначено для розвитку традиційних залізниць, приміських та вантажних ліній.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Приблизно половину інвестицій буде освоєно до кінця 2024 року.
В сфері вантажного руху фінансуються роботи з реконструкції та цифровізації логістичних вузлів у Вікальваро (район Мадрида), Вальядоліді, Фуенте-де-Сан-Луїс (район Валенсії), Ла-Льягосте (провінція Барселона) та ін., а також підходів до портів Сагунто, Кастельйон і Ла-Корунья. Кошти спрямовуються на модернізацію традиційних залізничних коридорів та оновлення систем сигналізації, електрифікації та зв'язку.
У розширення високошвидкісної мережі та її модернізацію до кінця 2026 року Adif AV інвестує 12 млрд євро, з них 7 мдрд - до кінця 2024 р.
В даний час мережа високошвидкісної магістралі Іспанії довжиною 4000 км є найбільшою в Європі.
Adif AV спрямовує інвестиції у будівництво високошвидкісних ліній в автономній області Кантабрія, Країні Басків, провінції Наварра, автономному співтоваристві Естремадура та в районі міста Альмерія, а також розширення та реконструкцію великих станцій та інші проекти.
Існують і зобов'язання щодо модернізації чинної мережі ВШМ, включаючи комплексну реконструкцію високошвидкісної лінії Мадрид-Севілья.