В США консорціум Sepulveda Transit Corridor Partners (STCP) обрав компанії Stadler і Siemens Mobility як постачальників поїздів і систем сигналізації та управління рухом у рамках проєкту будівництва автоматизованої лінії метро в коридорі між західними районами Лос-Анджелеса та долиною Сан-Фернандо.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
У разі запуску проєкту компанія Siemens Mobility має намір обладнати лінію та рухомий склад системою управління рухом поїздів по радіоканалу (CBTC) із рівнем автоматизації GoA4.
STCP - один із двох консорціумів, які працюють на замовлення управління міського транспорту округу Лос-Анджелес над проєктами створення транспортного зв'язку в цьому коридорі.
Пропонована ними лінія метро дозволить скоротити час поїздки між кінцевими пунктами коридору до 20 хв. Захід Лос-Анджелеса відокремлений від долини Сан-Фернандо гірським хребтом, що ускладнює транспортні сполучення на цьому напрямі.
Альтернативний варіант будівництва монорейкової лінії у тому самому коридорі опрацьовує консорціум LA SkyRailExpress.