В Українському Дунайському пароплавстві повідомили, що з початку року на Кілійському суднобудівно-судноремонтному заводі, що перейшов на капітальні ремонти барж з повним фарбуванням корпусу, капітально відремонтовано 7 барж, пише ЦТС.

Таким чином вже відремонтовано та пофарбовано баржі SLG-009, SLG-007, С-406, С-408. Баржі С-445, SlG-008 ще в процесі. Кожна з барж проходила повний цикл ремонту, який в середньому займає 45 діб.

"Ремонт барж з повним фарбуванням корпусу збільшує термін їх експлуатації та гарантує проходження перевірки контрольних служб портнагляду", - повідомили в УДП.

Зазначається, що завдяки комплексному підходу збільшується термін роботи баржі без підйому на сліп, скорочуються простої, зменшується ризик авральних ремонтів, зменшується обсяг робіт та матеріалів при подальшому капітальному ремонті.

"Повне фарбування корпусу дає більш тривалий та якісний захист від корозії металу. Якщо зазвичай у середньому під час ремонту баржі заміна металу складає близько 15-20 тонн, то у перспективі цей показник має зменшитись до 3-4 тонн", - додали в пароплавстві.

Усі роботи з очищення та фарбування виконує спеціально сформована бригада з 14  фахівців. 

photo_2023-05-01_09-59-45

photo_2023-05-01_09-59-45 (2)

photo_2023-05-01_09-59-46 (2)

photo_2023-05-01_09-59-46