У Львові в рамках презентації плану розвитку електромобільності міста до 2035 року розказали, як планують розвивати мережу зарядних станцій для електробусів.

Як передає кореспондент ЦТС, про це під час Всеукраїнського форуму міської мобільності розповів керівник департаменту мобільності міської ради Олег Забарило.

"Зараз у нас закінчується тендер з будівництва автобусного депо, де має бути облаштована інфраструктура для зарядки електробусів. В подальшому також планується облаштовувати проміжні зарядні станції на кінцевих зупинках, які дають можливість за умовні 15 хвилин підзарядити електробус до максимума", - зазначив він. 

Окрім того, Львів планує сприяти приватним компаніям у розвитку зарядної інфраструктури для особистого транспорту. 

Місто ставить за мету зростання пропозиції та збільшення кількості зарядних пунктів до 300 одиниць, із яких не менше 50% - високошвидкісні. 

Також планується створення багатофункціональних зарядних хабів електромобільності на основі комунальної енергетичної розподільчої мережі електротранспорту, зокрема біля тягових підстанцій трамвайної та тролейбусної мережі.

ЦТС писав, що у Львові до 2035 року автобуси, що здійснюватимуть пасажирські перевезення, мають працювати без використання дизельних чи бензинових двигунів. Перевага буде віддана електричним автобусам.

Нагадаємо, що в лютому поточного року Верховна Рада України ухвалила у другому читанні та в цілому проект закону №8172, який забороняє використання автобусів з дизельними та бензиновими двигунами внутрішнього згоряння на маршрутах громадського транспорту з 2036 року. Згідно із прийнятим актом, із 1 січня 2036 року в українських містах обласного та районного значення допускатимуть до маршрутів лише електробуси, автобуси з ГБО та водневими паливними елементами.