На першій в Варшаві трамвайній лінії з ділянкою без контактної мережі, яку обслуговуватимуть трамваї Hyundai, за останні два дні сталося два пошкодження пантографа через помилки водіїв. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Тransport Рubliczny.

На трамвайній лінії, що наразі модернізується, демонтували частину контактної мережі. Зазвичай це призвело б до зупинки руху на ділянці, але завдяки новим трамваям тепер є можливість продовжувати перевезення пасажирів на маршруті.

Проте експлуатація цієї ділянки колії виявилася проблематичною. 

Ділянка без мережі спеціально промаркована, на її початку і кінці встановлені відповідні таблички, що інформують про необхідність опустити/підняти пантограф. Це необхідно, тому що в звичайних умовах пантограф "спирається" на контактну лінію і завдяки пружинам підлаштовується під її висоту. За її межами пантограф має відкритися на максимальну висоту, в результаті чого він зламається або зламає мережу при повторному контакті з контактною лінією.

Однак вже в перший день курсування трамваїв сталося перше пошкодження пантографа і пошкодження мережі. В результаті був зупинений рух на всій лінії. На другий день ситуація повторилася.

"Водій забув опустити пантограф. Відтепер патрулі дорожнього нагляду контролюватимуть, щоб водії опускали пантограф. Така організація роботи займе кілька днів, поки всі звикнуть до ситуації", - зазначили в компанії Tramwaje Warszawskie.