Невідомі танкери доставляють нафту через Фінську затоку після того, як G7 запровадила максимальну ціну на російську нафту в 60 доларів, а ЄС і Велика Британія ввели заборону на імпорт російської сирої нафти морським транспортом, що змусило Москву збільшити поставки на далекі відстані за допомогою сумнівних суден.

Про це пише ЦТС з посиланням на Еuractiv

Зазначається, що прибуття сотень старих танкерів у поганому стані до вже перевантаженої Фінської затоки збільшило ризики для морської безпеки та навколишнього середовища.

У разі аварії та розливу нафти всі наслідки можуть лягти на такі країни, як Фінляндія та Естонія, оскільки влада не знає, чи належним чином застраховані "танкери-привиди".

Подібне повідомлення було передано лейтенантом Туомасом Луукконеном з берегової охорони Фінської затоки. "За нашими оцінками, деякі з цих суден мають екіпаж, який, можливо, раніше не плавав у цьому районі. Це створює ризик аварій" - сказав він.

Крім того, судноплавні компанії зараз опікуються вантажами нафти з російських портів, додала постійний доцент кафедри морського транспорту Талліннського технологічного університету Улла Тапанінен.

"Протягом останніх шести місяців з’явилася велика кількість судноплавних компаній, про які ми практично не маємо інформації. Ми не отримуємо інформації про екіпаж або стан і вік суден, оскільки вони не зупиняються в європейських портах", - сказала вона