CMA CGM повідомила про випробування на своєму контейнеровозі технології вітрового скла.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Устаткування, яке відіграє роль лобового скла, має покращити аеродинаміку судна, знизивши при цьому витрати пального та скоротивши викиди.

Вітровий дефлектор встановлений на контейнеровоз CMA CGM Marco Polo місткістю 16 тис. TEU.

Судно задіяне маршрутом Середземномор'я - східне узбережжя США.

"CMA CGM вивчає концепцію та проводить випробування для того, щоб розробити свій підхід до технології. На розробку та встановлення версії конструкції, яка була розміщена на контейнеровозі CMA CGM Marco Polo пішло шість місяців. Якщо результат випробувань буде успішним, вітрові дефлектори будуть встановлені на інших контейнеровозах компанії", - йдеться в заяві CMA CGM.

CMA-CGM-Marco-Polo-windshield-780x470

FoT7xmZXEAwzMZe

У грудні минулого року подібний експеримент розпочав ONE. Вітровий дефлектор було встановлено на 20-тисячник ONE Trust.