В Іспанії топ-менеджери компаній Adif и Renfe були звільнені після того, як з'ясувалося, що замовлені ними приміські поїзди занадто великі, щоб проходити тунелями на своїх маршрутах.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Telegraph.

У червні 2020 року Renfe уклала контракт загальною вартістю 258 млн євро на постачання 31 поїзда із іспанським виробником CAF.

Потяги призначалися для гірських північних районів Астурії та Кантабрії. Панувалося, що перші поїзди будуть готові у жовтні 2024 року.

Високопосадовець міністерства транспорту Іспанії Ксав'є Флорес підтвердив, що виникла "проблема, пов'язана з розмірами поїздів". Він додав, що регіональна залізнична лінія "особлива", а її тунелі "менші, ніж зазвичай".

Помилка викликала обурення в Іспанії серед громадськості. Голова уряду Кантабрії Мігель Анхель Ревілья назвав це "монументально проваленою роботою".

Міністерство транспорту відреагувало, звільнивши двох високопосадовців і запевнивши, що новий рухомий склад буде готовий до літа.

За попередніми даними Renfe надала невірні дані про розміри поїздів.