Національне товариство залізниць Франції (SNCF) повідомило про успішне завершення випробувань 15 регіональних дизель-поїздів, які працювали на біопаливі, отриманому з ріпаку.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Їхній сумарний пробіг досяг 3,5 млн км.

Потяги тестували на лінії, яка з'єднує Париж та Гранвіль, розташований у Нормандії на узбережжі протоки Ла-Манш.

Застосування чистого (B100) біопалива дозволяє знизити викиди вуглекислого газу на 60% порівняно з дизельним паливом та не потребує адаптації двигунів. Крім того, на 50% скорочуються викиди оксидів азоту та твердих частинок.

Під час випробувань поїзди заправляли біопаливом Oleo100 у депо у Гранвілі. Біопаливо вироблялося для підприємства у Гран-Куроні, також розташованому у Нормандії. Таке біопаливо законодавчо дозволено до застосування на залізничному транспорті у Франції з 2018 року.

Нині частка дизельного палива у загальному енергоспоживанні французьких регіональних поїздів становить 26%.

SNCF реалізує проект PlaneTER, спрямований на досягнення вуглецевої нейтральності регіональних залізничних перевезень до 2050 року. Він передбачає поступову відмову від дизель-поїздів на користь моторвагонного рухомого складу з гібридним приводом, на водневому паливі та з тяговими акумуляторами.