Стартап Le Train, заснований в 2020 році промисловцем Тоні Боніфачі з метою стати першим приватним високошвидкісним залізничним оператором у Франції, обрав компанію Talgo для постачання 10 високошвидкісних поїздів Avril S106.

Як пише ЦТС з посиланням на Railway gazette, приватна компанія отримала ліцензію на експлуатацію високошвидкісних ліній 24 грудня минулого року. Le Train дозволили надавати послуги з перевезень на маршруті Аркашон - Бордо - Ангулем - Пуатьє - Ла-Рошель з відгалуженнями на Нант і Ренн.

Після міжнародного тендеру та кількох місяців переговорів 23 січня в Бордо було підписано угоду про закупівлю рухомого складу, що працюватиме на швидкості 350 км/год. За умови укладення остаточного контракту на суму 300 млн євро, поїзди будуть вироблятися на фабриці Talgo Rivabellosa в Іспанії з першої половини 2023 року з поставкою на початку 2025 року.

55472_letraintalgoavriltrainsetimpression4_718978

Дизайн потягів ще належить доопрацювати, але відомо, що вони матимуть 11 вагонів із 350 місцями в одному класі, 40 місць для велосипедів, заклади громадського харчування та Wi-Fi.

Потяги будуть обслуговуватися протягом 30 років дочірньою компанією, яка буде створена виробником, оператором і зовнішніми партнерами.

В Le Train сподіваються, що оренда або купівля вживаних складів поїздів дозволить запустити перші пасажирські послуги до грудня 2023 року.

Згодом компанія має намір запропонувати 50 поїздів на день і перевозити понад 3 млн пасажирів на рік, пропонуючи "новий стандарт комфорту та обслуговування клієнтів".

Раніше ЦТС повідомляв, що чеський приватний оператор RegioJet отримав сертифікат безпеки, що дозволяє йому вийти на ринок пасажирських залізничних перевезень в Німеччині.