У Варшаві на залізничній станції Warszawa Zachodnia побудували однопролітний віадук довжиною 118,5 м і висотою 16,5 м, створений як єдина несуча конструкція для двох залізничних колій зі стрілочним переводом. Споруда вагою 1700 тонн була побудована як єдиний елемент у технології поздовжнього спуску. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Rynek Kolejowy.

За розмірами віадук можна порівняти з п’ятиповерховим житловим будинком. Його вага у 1700 тонн дорівнює вазі вантажного поїзда з 25 вагонами, завантаженими вугіллям, а його площа дорівнює розміру 13 волейбольних майданчиків.

Металеву конструкцію нового віадуку доставили по елементах і змонтували вже на будівельному майданчику.

Платформою конструкції є ортотропна плита. Цей тип плити забезпечує більшу міцність і може витримувати більші навантаження.

Процес встановлення тривав п'ять днів і був розділений на два етапи. Його поставили поверх існуючої залізобетонної конструкції та трьох діючих залізничних колій. 

Реконструкція станції Warszawa Zachodnia є однією з найбільших інвестицій PKP Polskie Linie Kolejowe SA вартістю понад 1,9 млрд злотих. Водночас це стратегічна станція в Польщі за кількістю курсуючих поїздів. У середньому щодня через нього проходить близько 1000 потягів.

20221219143309BudimexZachodnia1.jpg_732-419