На турецькій верфі Gelibolu почалося будівництво інноваційного судна нового покоління short sea/річка-море за проектом голландського конструкторського бюро Conoship International Projects (CIP).

Про це пише ЦТС з посиланням на Мarinelink.

За інформацією розробника, відмінними рисами проекту є дизель-електрична рушійна система, збільшений гвинт та оптимізована форма корпусу, що дозволяє досягти найменшого у своєму класі споживання бункера, особливо в умовах вітру та волн, а також можливість використовувати енергію вітру за рахунок встановлення вітрильної системи Econowind VentiFoils, що знизить споживання бункера приблизно на 10%.

Судно, яке збудують у Туреччині, призначене для перевезення генвантажу і матиме дедвейт 3,6 тис. тонн. Здача намічена на 2023 рік. Ще два судна такого ж дедвейту буде збудовано в Голландії на верфі Holland Shipyards Group.

Conoship International Projects має й інші варіанти проекту, зокрема, дедвейтом 3,8 тис. тонн і 5,8 тис. тонн. Три судна дедвейтом 3,8 тис. тонн будуватиме Holland Shipyards Group. Здача всіх п'яти суден на Holland Shipyards планується в 2024 році.

Хто замовники інноваційних суховантажів, Conoship не розкриває.