"Укрзалізниця" продовжує відновлювлення колій на ділянці залізниці біля польського кордону, що дозволить курсувати потягам із Перемишля до Хиріва європейською колією.

Про це пише ЦТС з посиланням на Rynek Kolejowy.

Роботи розпочалися в серпні і наразі на окремих ділянках, особливо ближче до Хиріва, вже укладені шпали, а на деяких ділянках - і колія. 

Цікавим фактом, який випливає з опублікованих фото, є використання шпал, на які окрім колії стандарту 1520 мм можуть бути прокладені додаткові рейки для європейської колії 1435 мм, тобто комбінована колія. Разом з тим, на інших ділянках, згідно фото, роботи по вкладанню залізничного полотна ще не виконувалися.

Зазначимо, що польська сторона на ремонт своєї ділянки виділила 47 млн злотих. 

Fh15KIqXkAIeTKl

Fh15KIqWIAAFdY1

Fh15KIqXoAApoxg

Fh15KIvXoAAgtJA

Відзначимо, що відновити залізничний рух через станції Нижанковичі і Мальховіце намагаються вже понад п’ять років. Так, наприкінці 2016 року активісти польської групи "Лінія 102", яка виступає за відновлення руху поїздів на ділянці Перемишль-Нижанковичі-Хирів-Кросьценко, вперше за 22 роки приїхали з Перемишля до України. Волонтери прибули із Польщі на дрезині. Згодом активісти ще кілька разів приїжджали до Нижанковичів залізницею.

До 1994 року на ділянці Перемишль-Нижанковичі-Хирів-Кросьценко курсував поїзд Варшава-Загуж. Він проїжджав територією України без зупинок. Раніше на українському відрізку колії існувала європейська колія (1435 мм). Після 1994 року ділянку Нижанковичі-Хирів-Кросьценко зазнала ремонту, внаслідок чого євроколія між Нижанковичами та Хировом була перешита на стандарт 1520 мм. Комбінована колія між Хировом та Кросьценко зберіглася.