Транспортне об'єднання Рейн-Майн (RMV) представило у Франкфурті-на-Майні перший поїзд на водневому паливі Coradia iLint компанії Alstom, який з грудня 2022 року почне перевозити пасажирів неелектрифікованими лініями в регіоні гірського масиву Таунус, розташованому неподалік від цього міста.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Після презентації поїзд здійснив пробну поїздку до індустріального парку Höchst, де знаходиться пункт заправки воднем, побудований оператором парку - компанією Infraserv Höchst.

RMV матиме найбільший у світі парк пасажирського рухомого складу з живленням від паливних елементів на водні.

Контракт вартістю 500 млн євро на постачання 27 поїздів Coradia iLint було підписано з компанією Alstom у травні 2019 року.

Перші поїзди з грудня 2022 року розпочнуть перевезення на маршруті RB15 Франкфурт-на-Майні - Брандоберндорф, решта надійдуть у розпорядження RMV до весни 2023 року і поступово вводитимуться в експлуатацію на трьох інших маршрутах, що включають неелектрифіковані лінії.

Оператором усіх цих маршрутів стане компанія Regionalverkehre Start Deutschland - дочірнє підприємство залізниць Німеччини (DB), яка змінить колишнього оператора - Hessische Landesbahn (HLB).

При цьому на перехідному етапі до кінця квітня 2023 року HLB продовжить експлуатувати маршрути RB11 та RB16, щоб забезпечити безперебійні перевезення пасажирів дизель-поїздами до введення в експлуатацію всіх нових поїздів водневим паливом.

За умовами контракту Alstom візьме на себе також технічне обслуговування поїздів та відповідатиме за їхню готовність та експлуатацію протягом 25 років.

На замовлення Alstom роботи, пов'язані з обслуговуванням та ремонтом поїздів, здійснюватимуть співробітники компанії DB Regio у депо DB у Грісхаймі.