Уряд Німеччини може дозволити китайській компанії COSCO Shipping Holdings придбати частку в контейнерному терміналі HHLA Tollerort у порту Гамбург, але меншу за заплановану. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Reuters.

Припускається, що Берлін схвалить продаж COSCO частки 24,9% в HHLA Tollerort, тоді як спочатку йшлося про придбання 35% акцій.

Джерело в уряді Німеччини повідомило, що міністерство економіки та закордонних справ, як і раніше, хоче заблокувати угоду, але навряд чи це вдасться, оскільки канцлер Німеччини Олаф Штольц не включив це питання до порядку денного для обговорення кабінетом міністрів.

Зазначається, що те, як уряд вирішує це питання, можна розглядати як показник того, наскільки Німеччина готова посилити свою позицію щодо Китаю через побоювання надмірної залежності від цієї країни.

За словами джерел видання, переговори ще не завершені, але є припущення, що COSCO може погодитись на меншу частку.

"Федеральні відомства розглядають обмеження частки 24,9% як екстрене рішення, "щоб не трапилося чогось гіршого". Найменша частка дасть COSCO менше прав голосу в управлінні терміналом. Звісно, ​​це не вирішує реальних проблем із ризиками, тому відомства продовжують вважати, що повна заборона - правильний шлях", - додає джерело у міністерстві економіки.

Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) та COSCO Shipping Ports Limited (CSPL) домовилися про входження CSPL як стратегічного інвестора до акціонерного капіталу контейнерного терміналу HHLA Tollerort у Гамбурзі восени минулого року. В уряді Німеччини виникли розбіжності щодо придбання CSPL 35-відсоткової частки в HHLA Tollerort в Гамбурзі. Влада побоюється, що країна потрапить у залежність від Китаю.