35% контейнерів транспортуються в та з глибоководного терміналу Гданськ залізницею, і її роль для порту в цілому стає все важливішою.

Про це, як пише ЦТС, під час міжнародної логістичної конференції WOF Expo, яка проходить у Празі, розповіла менеджерка з розвитку бізнесу CZ&SK DCT Gdansk Адела Курецкова.

За її даними, за останні кілька років кількість блок-потягів, оброблюваних терміналом, зросла на 500 штук у місяць.

Вона відзначила роль польської залізниці, зокрема інвестиції PKP в будівництво інфраструктури.

"Один з таких проектів - реконструкція залізничної станції Порт Полночни, що використовується для в’їзду на територію глибоководного терміналу Гданськ. Вона була завершена наприкінці минулого року", - розповіла Курецкова.

"Те ж саме відбувається в самому DCT. Покращення залізничного з’єднання почалося кілька років тому і цього року ми запустили нові залізничні роз’їзди. На сьогодні DCT Gdansk має 7 колій по 750 м", - розповіла вона.

За словами Курецкової, за останні півроку маршрути з України продемонстрували дуже помітне зростання.

"Гданськ став воротами для українських вантажів. Йдеться не лише про вугілля, залізо і зерно, але й про контейнеризовані вантажі, які йдуть через DCT Gdansk", - зазначила представниця DCT Gdansk.

Читайте також DCT Gdansk має намір розвивати трансатлантичні контейнерні маршрути