Залізниця Union Pacific і північноамериканська компанія ZTR оголосили про початок співробітництва в галузі створення гібридних маневрових локомотивів, які зможуть працювати як від дизельного двигуна, так і від акумуляторних батарей, що заряджаються від бортового дизель-генератора або стаціонарного джерела енергопостачання.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Гібридний локомотив складатиметься з двох тепловозів, на одному з яких планується залишити наявний дизель-генератор та інше обладнання, а другий переобладнати, оснастивши блоком акумуляторних батарей, а також компонентами силової електроніки та системами керування від компанії ZTR.

Це дозволить скоротити витрати пального та викиди парникових газів в атмосферу майже на 80%.

До переобладнання локомотивів розпочнуть ремонтні майстерні залізниці Union Pacific у місті Норт-Літл-Рок (штат Арканзас).

Випуск першого прототипу очікується наприкінці 2023 року, ще п'ять локомотивів - у 2024 році.

Union Pacific оснащує свої тепловози системами управління Nexsys, що поставляються компанією ZTR, починаючи з 2017 року.

В даний час в експлуатації знаходяться не менше 65 таких локомотивів.