Компанія Stadler на виставці InnoTrans-2022 у Берліні вперше представила рішення власної розробки в галузі залізничної автоматики та телемеханіки, у тому числі бортовий пристрій європейської системи керування рухом поїздів ETCS, який має допуск до експлуатації у низці європейських країн та позиціонується як недорогий продукт навіть під час випуску малими серіями, пише ЦТС.

Цими бортовими пристроями ETCS обладнується рухомий склад від Stadler, крім того, компанія вже має досвід дооснащення ними тягових одиниць інших виробників.

На стенді Stadler також демонструються система управління рухом поїздів по радіоканалу для метрополітенів, що допускає масштабування від рівня автоматизації GoA1 до рівня GoA4, що забезпечує розмежування поїздів рухомими блок-ділянками та сумісна з цифровими системами радіозв'язку Wi-Fi або 5G, системи мікропроцесорної централізації для другорядних ліній, ліній міського рейкового транспорту та депо, а також світлофори та системи переїзної сигналізації.