Оператор інфраструктури залізниць Чехії Správa železnic (SŽ) уклав контракт із консорціумом на чолі з чеською компанією METROPROJEKT Praha на проектування ділянки Прага-Ловосіце у складі майбутньої високошвидкісної залізничної магістралі, яка зв'яже Прагу містом Усті-над-Лабем та німецьким Дрезденом.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Консорціум став переможцем тендеру з ціною пропозиції 152 млн чешьких крон. Ділянка міститиме три тунелі, з яких найдовший (довжиною понад 4 км) прокладуть у Празі.

Контракт передбачає підготовку документації для отримання рішення щодо зонування траси, а також плану проектних заходів та документації щодо оцінки екологічного впливу.

Проектувальник підготує цифрову модель ділянки Прага-Ловосіце, що має сприяти більш ефективній експлуатації лінії та зниженню витрат на її утримання.

Магістраль розрахована на максимальну швидкість руху 320 км/год.

З її відкриттям, яке заплановано на 2030 рік, час у дорозі між Прагою та Усті-над-Лабем скоротиться на 30 хвилин. Введення в експлуатацію ВСМ, яка використовуватиметься лише для пасажирського руху, дозволить звільнити пропускну спроможність для вантажних поїздів на існуючій лінії між Прагою, Усті-над-Лабем та кордоном з Німеччиною.

Початок будівництва ділянки Прага-Ловосіце заплановано на 2027 рік а його введення в експлуатацію - на 2030 рік.

Проміжну станцію намічено побудувати в місті Роудніце над Лабем, звідки час у дорозі до центру Праги складе 19 хвилин. Проектування станції в Роудниці над Лабем вже почалося після підписання контракту з переможцем архітектурного конкурсу - бюро Rusina Frei Architekti.