У Німеччині 25 серпня відбудеться урочисте відкриття першої у світі залізничної лінії, що повністю працює на водні. Вона зв'яже міста Куксхафен, Бремерхафен, Бремерверде та Букстехуде поблизу Гамбурга.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Загальна довжина гілки становитиме 100 км. 14 поїздів Coradia iLint для неї поставить французька компанія Alstom.

Поїзди, заявлені як вид транспорту з нульовим рівнем викидів, завдяки паливному елементу, встановленому на даху, змішують водень на борту з киснем, що є у навколишньому повітрі, що дозволяє виробляти електрику, необхідну для того, щоб тягти поїзд.

За даними Alstom, проект залучив інвестиції у розмірі "кілька десятків мільйонів євро" та створив робочі місця для 80 співробітників у двох країнах. 

У Німеччині від 2500 до 3000 дизельних поїздів можуть бути замінені водневими протягом найближчих кількох років, а до 2035 року приблизно 20% регіональних поїздів у Європі можуть також перейти на це паливо.

Експерти зазначають, що водневі поїзди особливо привабливі на коротких регіональних лініях, де вартість переходу на електрику перевищує рентабельність маршруту.