В Іспанії за участю вищого керівництва країни урочисто відкрито рух модернізованою залізничною лінією Пласенсія-Касерес-Меріда-Бадахос завдовжки 193 км, що дозволить скоротити час поїздки з Мадрида до Бадахосу на 50 хвилин.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Незважаючи на початкові плани створення спеціалізованої пасажирської залізниці, нею курсуватимуть як пасажирські, так і вантажні поїзди.

За інформацією оператора інфраструктури залізниць Іспанії Adif, вартість робіт, включаючи будівництво трьох нових ділянок та південного обходу Пласенсії, становила 1,7 млрд євро.

На двоколійній лінії колії 1668 мм укладено шпали, які дозволять перешити її на колію 1435 мм, побудовано 23 мости і два тунелі, найдовший з яких Санта-Маріна - 3595 м.

У січні 2021 року Adif уклав контракт вартістю 85 млн євро з компаніями Bombardier European Investments, Alstom Transport та Indra Sistemas на обладнання лінії Пласенсія-Бадахос європейською системою управління рухом поїздів ETCS рівня 2 та національною АЛС ASFA Digital.

У початковий період Renfe організує курсування новою лінією 2 пар поїздів на добу, швидкість руху яких перевищуватиме 200 км/год.

У першому кварталі 2023 року планується завершити електрифікацію цієї лінії на змінному струмі напругою 25 кВ та частотою 50 Гц, що дозволить збільшити швидкість руху поїздів до 250 км/год.

У довгостроковій перспективі лінія має стати частиною високошвидкісного коридору, який зв'яже Мадрид із автономною спільнотою Естремадура та Лісабоном.