Французький виробник рухомого складу Alstom повідомив, що об'єм продажу компанії зріс до 4 млрд євро (+8% до аналогічного періоду минулого року), портфель замовлень - на 5,6 млрд євро і досяг 83,4 млрд євро у першому кварталі 2022/2023 фінансового року. Поповнення портфеля замовлень порівняно з минулим роком сповільнилося на 13% (у першому кварталі 2021/2022 рр. приріст становив 6,4 млрд євро).

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Найбільшу частку доходу займають продажі рухомого складу - 2,175 млн євро (+1%).

На послуги припало 909 млн євро (+19%), на постачання систем сигналізації - 530 млн євро (без змін до попереднього року), на комплексні транспортні системи - 388 млн євро (+63%), що значною мірою визначається участю у проекті будівництва монорельсу в Каїр.

На європейський ринок припало 70% нових замовлень, у тому числі великий контракт вартістю 2,5 млрд євро на постачання та технічне обслуговування 130 поїздів Coradia Stream High Capacity для німецької федеральної землі Баден-Вюртемберг з опціоном на придбання ще 100 таких поїздів.

Інший важливий контракт укладено зі шведським національним оператором SJ, він передбачає постачання 25 високошвидкісних електропоїздів Zefiro Express на суму 650 млн євро.

За межами Європи найбільшим стало замовлення на 100 вагонів низькопідлогових трамваїв сімейства Flexity для австралійського штату Вікторія на суму 700 млн євро. Згідно з контрактом Alstom відповідатиме за технічне обслуговування рухомого складу протягом 15 років.

Alstom зазначає, що в існуючих політичних та економічних умовах виникають додаткові ризики та невизначеність. Так, висока інфляція може негативно вплинути на показники прибутку в 2022/2023 році, а дефіцит електронних компонентів - на постачання комплектуючих.

Проте компанія розраховує на досягнення цілей середньострокової стратегії та зростання показників у 2024/2025 році, у тому числі збільшення норми прибутку до величини 8-10%.