Німецький концерн Deutsche Bahn розпочав обстеження та заміну бетонних шпал певного типу на всій мережі після аварії регіонального пасажирського поїзда неподалік Гарміш-Партенкірхена в Баварії.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Остаточних результатів розслідування аварії поки немає, але однією з можливих причин називають злам бетонних шпал у горизонтальній площині, що призвело до розширення колії.

DB мають намір у превентивному порядку проінспектувати і за необхідності замінити приблизно 200 тис. шпал, покладених на залізницях країни.

Вік цих шпал становить приблизно 15 років. Перші шпали із виявленими дефектами вже замінили.

Зараз DB розробляють детальний графік обстеження та заміни шпал. Потяги прямуватимуть зі зниженою швидкістю дільницями, де виявлені, але ще не замінені дефектні шпали.

Нагадаємо, ЦТС писав, що Deutsche Bahn та британська енергетична компанія Bankset тестують використання сонячних батарей на шпалах. В ході випробувань на шпали були встановлені сонячні батареї, така конструкція, за підрахунками Bankset, може дозволити виробляти до 0,1 МВт електроенергії на кілометр. Якщо взяти до уваги всю протяжність німецької залізничної мережі в 33 000 км (близько 60 000 км колій), то потенційні обсяги вироблення електроенергії таким шляхом можна було б порівняти з потужностями декількох атомних електростанцій.

Читайте також На залізниці Британії почали встановлювати шпали з переробленого пластику