Розпочинається ремонт залізничної інфраструктури від станції Рахів (Закарпатська область) до кордону з Румунією. У сусідній країні на найближчій станції Валя-Вішеулуй є можливість здійснювати пересадку пасажирів та перевантаження вантажів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Rail Insider.

Залізниця від Рахова до румунського кордону не використовувалася понад 10 років.

Зазначається, що лінія тут була збудована за часів Австро-Угорської імперії ще 1894 року та йшла територією нинішньої Закарпатської області. Після 1945 року цю залізницю перебудували на радянський стандарт колії 1520 мм і габарит, але частково вона проходить територією Угорщини та Румунії.

До 2003 року курсував міжнародний дизель-поїзд сполученням Рахів-Сигет (Румунія). Його скасували через збитковість та значну кількість випадків контрабанди.

Зараз дільниця колії 1520 мм, що проходить територією Румунії від Солотвина до Рахова, взагалі не використовується.

Відновлення цієї лінії створює можливість для транзитного руху залізницею від Чопа до Івано-Франківська та Чернівців, а також до інших точок Прикарпаття через Рахів і Делятин. Фактично це означає ведення руху третьою залізничною лінією через Карпати.

Протяжність залізниці від Рахова до кордону з Румунією - приблизно 18 км. На цій дільниці є невелика станція Берлибаш (роз’їзд із двома коліями на одноколійній магістралі), тунель і також міст через річку Тиса.

Нагадаємо, що нещодавно Україна та Молдова домовилися відновити залізничне сполучення між двома країнами, зокрема відновити маршрут вантажних поїздів на залізничній ділянці Березино (Україна) - Бессарабка (Молдова). Будівництво ділянки передбачає прокладання колії на 23 км. З них 1,2 км залізниці буде збудовано на території Республіки Молдова.