Компанія Stadler уклала рамковий договір з Федеральними залізницями Швейцарії (SBB) та операторами Thurbo та RegionAlps про постачання до 510 одноповерхових електропоїздів сімейства Flirt, пише ЦТС.

Підсумки найбільшого в історії країни міжнародного тендеру було підбито ще на початку жовтня 2021 року, проте потім було оскаржено компанією Alstom, яка разом із Siemens та Stadler була учасником його заключного етапу. В результаті Федеральний адміністративний суд Швейцарії відхилив претензії Alstom.

Тепер компанія Stadler може розпочати виробництво 286 поїздів на перше замовлення, вартість якого становить близько 2 млрд швейцарьских франків.

Для SBB буде побудовано 155 чотиривагонних поїздів, для оператора RegionAlps - 24 поїзди такої ж складності, а для оператора Thurbo - 19 чотиривагонних та 88 тривагонних поїздів.

Перші поїзди планують ввести в експлуатацію протягом 2026 року, завершити постачання за першим замовленням намічено у 2034 році. Опціоном передбачена можливість замовлення ще до 224 поїздів Flirt.

Тривагонні потяги завдовжки 57,8 м розраховані на перевезення до 256 осіб. Чотирьохвагонні потяги завдовжки 73,5 м мають 146 місць для сидіння і розраховані на перевезення до 370 пасажирів. Забезпечено безбар'єрний прохід по всій довжині поїзда.

Новий рухомий склад повинен отримати допуск до експлуатації у Швейцарії, Австрії та Німеччині.

Порівняно з експлуатованими поїздами у нових будуть влаштовані багатофункціональні зони більшої площі для розміщення велосипедів, дитячих колясок, великогабаритного багажу та спорядження для зимових видів спорту.

Поліпшаться умови прийому сигналів стільникового зв'язку. Салони обладнають розетками для заряджання мобільних пристроїв. Також будуть передбачені місця для пасажирів в інвалідних візках.

Збільшиться потужність поїздів, щоб забезпечити можливість більш точного дотримання розкладу руху.