Соучредитель и глава совета директора Holding of emotions !FEST Андрей Худо поделился на своей странице в facebook впечатлениями от поездки на электромобиле Tesla Model S по маршруту Львов-Киев-Львов. Предприниматель уверен, что за такими автомобилями будущее, но вместе с тем утверждает: пока существует очень много "узких мест" и дискомфорта.

"Ну от зібрався з думками - пишу мої враження від екологічного експерименту. Однозначно електромобільне майбутнє є, і за 5-10 років, думаю що автомобільний ринок виглядатиме кардинально іншим. Інновації і екологічність будуть основними рушіями змін.

Щодо мого експерименту - поїздці на автомобілі Tesla Model S - 1200 кілометрів Львів-Київ-Львів, то враження є і вони різні з однієї сторони Tesla Model S - дуже інноваційний, динамічний і екологічний автомобіль.

Читайте также Бесплатное топливо: как в Украине открывали первую сеть электрозаправок

Однозначно електромобілі - це тренд майбутнього! З іншої сторони, до 2016 року я в Київ напевно на ньому не поїду. Бо є проблема часу заряджання електромобіля. Я втратив в поїздці зі Львова до Києва 3,5 - 4 години на дозарядку автомобіля в одну сторону. Тобто разом це 7-8 годин на дозаряджання в цій подорожі. І це дуже не комфортно мені персонально.

Ньюанс в тому, що на АЗК я розраховував на 150 км за годину дозарядки. По факту в Білій Криниці, де я дозаряджався 2 години по дорозі в Київ зарядний пристрій при 32 Амперах давав 120 км за годину заряду акумулятора, а по дорозі з Києва до Львова зарядка на АЗК в місті Гоща (що біля Рівного) давала тільки 108 км за години дозарядки.

Тобто це дуже вузьке місце в поїздці і основний дискомфорт. Бо ти просто мусиш чекати. Зате був час і поїсти, і напитися декілька літрів кави та чаю, і почати читати нашу нову книгу від Видавництва Старого Лева - про Каху Бендукідзе "Прощай імперіє". То час потратив з користю.

"Дуже важливо, щоб менеджмент TeslaMotors виконав свою обіцянку і втілив анонсовані плани по встановленні перших двох суперчарджерів в Україні в 2016 році - біля Львова і біля Києва"

При відсутності суперчаджерів подорожувати на електромобілі рекомендую при швидкості 100-110 км/год. При цих швидкостях оптимальне використання енергії. Електрозарядка на АЗК безкоштовна, гроші за посиденьки в ресторані співмірні середньому чеку ресторану при АЗС - це 200-300 грн за обід чи вечерю, і до сотні гривень по каві, чаю і до чаю. Тобто з економічної сторони - це звичайно дуже вигідно. Бо загальні витрати в ресторанах не перевищили 1 тис гривень при подрожі на Tesla. При аналогічній подорожі на Mercedes G-class витрати на бензин становили б понад 7 тисяч гривень.

Дуже важливо, щоб менеджмент TeslaMotors виконав свою обіцянку і втілив анонсовані плани по встановленні перших двох суперчарджерів в Україні в 2016 році - біля Львова і біля Києва. Вірю! Знаю! Можете! Бо заряджання на суперчарджері триває 20 хвилин до повного заряду акумулятора Tesla на 409 кілометрів.

При таких параметрах подорожувати на Tesla буде одне задоволення! І на завершення - вибором Tesla Model S я вцілому задоволений і вважаю, що це суттєвий прогрес в автомобілебудуванні в світі! Але це наразі не може бути єдиним автомобілем в сім'ї, як другий для міста в Україні він чудово пасує. Принаймі до 2016 року. Бажаю екологічного драйву всім! і до зустрічі у Львові".

Читайте также Гонконгская BioAuto хочет открыть производство электромобилей в Украине