Тег: Кернел
За два роки війни українські аграрні компанії вже адаптувались до нових умов. Основою логістики традиційно залишаються великі порти, але нові виклики звернули увагу компаній на нові напрямки бізнесу.
В компанії впевнені, що прийняття змін дозволить скоротити дефіцит вантажних вагонів на ринку.
Це балкер для перевезень зернових.
В компанії зазначають, що це дуже тривалий процес, оскільки інфраструктура і нині під ризиком.
Які саме судна планують залучити до перевезень, в компанії наразі не повідомляють.
Крім того, у першому кварталі 2024 ФР компанія придбала окремі активи терміналу з перевалки рослинної олії в порту Чорноморськ.
Удари по припортовій інфраструктурі одного з найбільших агроекспортерів підривають експортні можливості країни в цілому.
Новий очільник раніше працював в структурах холдингу Kernel.
Добрива вже прямують до українських аграріїв.
В компанії вважають, що наслідком таких обстрілів, буде різке зростання світових цін на агропродукцію.
Протягом попередніх 6 місяців компанія у середньому відправляла за кордон по три потяги.
Заява стосується всіх акцій компанії, допущених до торгів на регульованому ринку ВФБ, тобто 84,031 млн простих акцій на пред'явника.
Перевезення в контейнерах компанія почала застосовувати для диверсифікації логістики в умовах блокування портів.
Директор з логістики Kernel Микола Мірошниченко про ключові зрушення в логістиці експортної продукції компанії, вплив "зернового коридору", а також про інвестиції в портові термінали.
Термінал буде побудовано до кінця 2023 року на земельній ділянці, орендованій холдингом на 49 років.
Також холдинг замовив 2000 залізничних контейнерів у польських виробників.
Термінал спеціалізується на перевалці соняшникової олії та шроту.
Потужності зберігання термінала складають майже 50 тис. т олії.
Компанія гарантуватиме перевізникам вантажопотік на 1,5 року.
Це обумовлено вимогами терміналів до автоперевізників.