Тег: танкер
Майже 50 суден російської компанії перейшли з ліберійського до габонського реєстру.
Не всі судновласники хочуть відправляти танкери в Новоросійськ після успішних українських атак, та побоюючись вторинних санкцій США.
Українські атаки на російський військовий корабель в порту Новоросійськ і танкер біля Керченської протоки довели вразливість чорноморської торгівлі рф.
Аварія була швидко ліквідована, а рух суден відновлено.
Танкер з вересня 2019 року знаходиться під санкціями мінфіну США через причетність до постачання авіаційного палива військовим рф у Сирії.
В травні, попри заборону ЄС, навіть були зафіксовані заходи до європейських портів танкерів з росії.
За останні два роки Іран переслідував, атакував або втручався в навігацію 15 іноземних торговельних суден.
УДП планує передавати флот в користування лише через офіційні майданчики.
В енергетичному секторі занепокоєні, що дрібні, менш досвідчені трейдери перевозять нафту на довші відстані на старих суднах з невідомим рівнем страхування.
Більшість операцій припадає на китайських замовників.
До територіальних вод та ексклюзивної економічної зони Греції, країни-члена ЄС, прибуло близько 270 000 тонн російської сирої нафти.
Перші два танкери компанія отримає в 2023 році.
Значно збільшиться тривалість рейсів для доставки російської нафти.
Аварія сталася на тій же ділянці каналу, де в березні 2021 року канал перегородив контейнеровоз Ever Given.
Для компанії Dutch Spirit використання танкерів для перевезень води між регіонами Європи є унікальним досвідом.
Такі кроки обгрунтовують побоюваннями "потенційних негативних наслідків для продовольчої та енергетичної безпеки в усьому світі".
Після об’єднання група буде називатися Frontline.
Це відчутно вдарить по обсягах транспортування російської нафти, особливо до Азії.
На минувшей неделе иранский спецназ уже захватил два греческих танкера.