Інтервʼю

Логістика, флот, ринки збуту та кадри: тези з інтерв'ю з СЕО Kernel для Forbes

За два роки війни українські аграрні компанії вже адаптувались до нових умов. Основою логістики традиційно залишаються великі порти, але нові виклики звернули увагу компаній на нові напрямки бізнесу.

Європейський ринок – домашній для "Інтерпайп". Інтерв’ю з технічним директором залізничного дивізіону компанії

Інтерв'ю з Олександром Росліком про особливості випуску колісної продукції в умовах війни, зміни в експортній логістиці та перспективи інтеграції залізничної галузі до ЄС.

Жінка, якій підвладні 220 тонн. Інтерв'ю з водійкою кар'єрного самоскиду

Олена Ніколайчук-Нерода, яка керує великим самоскидом у залізорудному кар'єрі Ferrexpo в околицях Горішніх Плавнів, в інтерв'ю ЦТС розповідає про особливості керування кар'єрними самоскидами та перспективи працевлаштування жінок в якості водійок.

Плануємо придбати чи орендувати локомотиви для роботи в Польщі, – інтерв’ю з "Укрзалізницею"

Як УЗ має намір працювати в Польщі, навіщо створила там дочірнє підприємство та яким чином збирається конкурувати з тамтешніми перевізниками?

Батарейний тролейбус є найбільш доцільним рішенням для українських міст, – інтерв'ю з "Політехносервіс"

Юрій Бомбандьоров про специфіку виробництва тролейбусів в Україні та обладнання до них, а також про те, чому тролейбус, оснащений батареями, є найбільш перспективним видом громадського електротранспорту для українських міст.

Як Україна звільняє Чорне море: ключові тези з інтерв’ю віцеадмірала Неїжпапи для УП

Командувач ВМС України про "невеличку війну на морі" в перші дні великої війни, захоплення росіянами Зміїного і блокування Дунаю, знищення "Москви", значення морських дронів та розмінування судноплавних шляхів.

Які принципи будуть закладені в Стратегію морської безпеки України, – інтерв'ю з РНБО

ЦТС продовжує серію публікацій про нову архітектуру безпеки в Чорному морі.

Потрібно не залишити жодного російського корабля на бойовому чергуванні – Роман Світан про безпеку судноплавства у Чорному морі

Як убезпечити українські порти від російських обстрілів та чи ризикне росія атакувати судна, що йдуть до українських портів новим коридором.

Переваги і перспективи залізничного сполучення Варшава-Львів через Раву-Руську – інтерв'ю з SKPL

Директор польської SKPL Томаш Страпаґєль про те, чому залізнична компанія погодилася обслуговувати маршрут з Варшави до Рави-Руської? Чи буде новий рухомий склад для цього напрямку, та які рейси варто планувати на перспективу?

Балансування завжди було в зовнішній політиці Туреччини, - Євгенія Габер про роль Анкари в Чорноморському регіоні

Які спільні інтереси мають Туреччина та росія, та в чому вони взаємозалежні. Та як Києву будувати продуктивні відносини з Анкарою.

Військові ризики і не тільки. П’ять питань про морське страхування в Чорному морі

Позиція міжнародних страхових клубів не менш важлива для відновлення повноцінного судноплавства, ніж контроль мілітарних загроз та дипломатія.

Морська економіка і морська безпека мають розвиватися паралельно – інтерв'ю з Юлією Клименко

Перша заступниця голови транспортного комітету ВРУ про Чорне море, як складову національної економічної безпеки, та політичні і дипломатичні заходи, що дозволять відстояти інтереси України в регіоні.

Придбали повний цикл обладнання і суден для перевезень і перевалки піску, – бліц-інтерв’ю з СЕО Групи "Ковальська"

Сергій Пилипенко про купівлю флоту та новий напрямок бізнесу.

Точки тиску на країну-агресора, які дозволять відкрити порти

Топ-менеджер компанії, найбільшого експортера країни, про варіанти розблокування морських портів України.

Перше, що нам потрібно зараз зробити на морі, – це закрити ближню зону

Інтерв'ю з експертом, колишнім заступником начальника штабу ВМС з питань євроатлантичної інтеграції Андрієм Риженком.

Мрію запустити нічний поїзд з Праги до Мукачева, – інтерв'ю з власником RegioJet Радимом Янчурою

Власник RegioJet про труднощі конкуренції на залізничному ринку Європи, переваги поїздів над автобусами, важливість директив ЄС у реформуванні залізничного сектору України та плани щодо подальшої співпраці з УЗ.

Купуючи транспортну роботу: Як функціонують громадські перевезення у Варшаві

Директорка Управління міського транспорту Варшави про специфіку організації громадських перевезень у столиці Польщі та про укладання договорів з перевізниками та здійснення контролю за їх виконанням.

Війна прискорила тренд переходу автобусного ринку в онлайн, – інтерв’ю з BlaBlaCar Україна

Генеральний директор BlaBlaCar в Україні Роман Мірошніченко про тренди на ринку карпулінга та автобусних перевезень.

Перешкоди і досягнення: Як Львів розвиває громадський електротранспорт

Директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради Олег Забарило про системний розвиток громадського електротранспорту в місті та перешкоди, які цьому заважають.

Нові портові активи та більше автотранспорту: Як змінюється експортна логістика Kernel

Директор з логістики Kernel Микола Мірошниченко про ключові зрушення в логістиці експортної продукції компанії, вплив "зернового коридору", а також про інвестиції в портові термінали.

Наверх