25 червня минулого року вступив в дію наказ, згідно з яким на Андріївському узвозі вводилося обмеження руху транспортних засобів. Допомогти у цьому мали механічні засоби обмеження руху – боларди. Тоді проголошувалося, що віднині їздити історичною вулицею на авто зможуть лише мешканці Андріївського узвозу та підприємці, які тут працюють. Спочатку так і було. Але чим далі, тим все більша кількість авто знову стала їздити та паркуватися на "пішохідній" вулиці, і, судячи з масовості, це не лише місцеві жителі і торгівці – їздять, здається, всі, кому не лінь. Нещодавно тут, навіть, прописався цілий броньовичок – БРДМ, якщо точніше.

20170602_162738

Звичайно, ті хто звик пересуватися на автомобілі, навряд чи зрозуміють, у чому тут проблема. Але  проблема, як і крізь, в нашому суспільстві – у правовому нігілізмі. Якщо немає жодної санкції за порушення, то, зрозуміло, що водії-порушники будуть і далі нахабніти, а відтак, невдовзі Андріївський знову може перетворитися на суцільну парковку. В КП "Поділ-благоустрій", яке відає питанням пропуску транспорту на узвіз, говорять, що підходять до водіїв, які, не маючи дозволу, потрапляють на Андріївський, проводять профілактичні бесіди, але вплинути на ситуацію не можуть. Кажуть, що не в сили бодай щось зробити з тим, що інші водії прилаштовуються позаду тих, хто має радіопульти до болардів, та проскакують на Андріївський. От і нагадує уся ця "боротьба" імітацію - таку собі "гру в боларди".  

20161103_155223

Взагалі стало цікаво, скільки ж авто мають законні підстави на проїзд узвозом. Звернулися з відповідним запитом до КМДА (яка перенаправила його до Подільської РДА), звідки через місяць отримали  формальну відповідь, яка не пролила світло на ситуацію. Звернення в КП "Поділ-благоустрій" виявилося більш результативним, і ось що там відповіли:

Станом на 23.05.2017 у базі (Єдина база транспортних засобів, що належать громадянам, які проживають або працюють в пішохідній зоні Андріївського узвозу, ТС підприємств і установ, які розташовані у пішохідній зоні. – авт.) нараховується 301 транспортний засіб; загальна кількість наданих заяв від мешканців, представників бізнесу та підприємців постійно діючої виставки-ярмарку – 219шт.

Як бачимо, кількість заяв і кількість ТС дещо не збігається. Хоча, можна припустити, що у декого з мешканців або підприємців є не по одній машині.

20170412_190732

Також в комунальному підприємстві повідомили, що кількість виданих радіопультів (які застосовуються для пропуску авто повз боларди. – авт.) не повинна збігатися з кількістю поданих заяв, або кількістю мешканців тому, що право отримання пультів мають не лише мешканці, а всі власники та орендарі нерухомого майна, які розташовані у межах пішохідної зони вулиці Андріївського узвозу, всі аварійні служби,  комунальні служби, яким потрібен безперешкодний проїзд у пішохідну зону для виконання службових обов'язків.

Загальна ж кількість виданих радіопультів станом на 25 травня складала  156 шт, з них 33 пульти, як можна зрозуміти з відповіді КП "Поділ-благоустрій", видано орендарям  нерухомого майна, розташованого в межах пішохідної зони вулиці. Тобто все рівно пультів видано вдвічі менше, ніж є авто, які внесені до згаданої Єдиної бази.

20170406_090809

Загалом у КП "Поділ-благоустрій" конкретною статистикою щодо кількості авто, які щоденно і щомісячно їздять пішохідною вулицею, не володіють. Разом з тим, у телефонній розмові керівник комунального підприємства В'ячеслав Назаренко відзначив, що тут не заперечують існування проблеми. І вже в червні, навіть, планується встановлення більш досконалої системи пропуску автомобілів, яка матиме прив’язку до конкретних номерів автомобілів і унеможливлюватиме або ж мінімізуватиме проїзд інших транспортних засобів.

Подивимося, як це спрацює. Але при збереженні нинішнього підходу, перетворення у постійно діючий паркінг головній туристичній принаді Києва не оминути.

20170414_135834